9 maja 2012

Sałatka owocowa z winogrona, banana, brzoskwini, ananasa i kiwi z kroplą brandy


Taka sałatka to super uniwersalny deser, który pasuje na każdą okazję:D Wspaniale poprawia trawienie, a jej alkoholowa nuta jest pyszną niespodzianką w trakcie przyjęcia. Schłodzona idealnie pasuje na letnie dni:)
Przepis od mojej Maminki- wspaniałej kucharki:)
Sposób przyrządzenia banalny... Nic tylko brać się do roboty!


Składniki:
wszystkie ulubione owoce + brzoskwinie z puszki
ja na porcję dla 10osób użyłam:
3 duże banany
3 kiwi
1 puszka brzoskwiń w syropie
1 puszka ananasa w syropie
kiść winogron
(1-2 gruszki)
brandy w zależności od upodobań (ja wlałam 1,5 szklanicy)


Przygotowanie:
Umyj owoce i pokrój na kawałki. Banany poszatkuj na talarki, a winogrona zostaw w całości, bądź przepołów i umieścić wszystko w jednej dużej misce. Zalej całość syropem z owoców z puszki i dodaj brandy. Najlepiej wstaw do lodówki na ok. 30min do 1 godz. aby owoce przeszły alkoholem, a deser był chłodny i orzeźwiający.

 
Pychotka!




1 komentarz: